Ирэх аравдугаар сарын 1-ээс эхлэн Фэйсбүүк ашиглан "Лайв шоппинг" /Live Shopping/ буюу бараа , бүтээгдэхүүн сурталчлах боломжгүй болох талаар "Meta" компаны зүгээс мэдэгджээ.
Харин шууд өрнөж буй үйл явдлуудын “Фэйсбүүк лайв” хэвийн үргэлжлэх боломжтой. Хэрэглэгчдийн үзэх хандлага богино хэлбэрийн видео руу шилжиж байгаа тул “Meta”- компаны зүгээс богино хэлбэрийн видео болон Инстаграмм дээрх богино бичлэгнүүдэд илүү ач холбогдол өгч эхэлхээ мэдэгдсэн байна.
Хэрэв видеогоор дамжуулан бараа бүтээгдэхүүнээ борлуулахыг хүсвэл “Инстаграмм”-ын “Reels and Reels” сурталчилгааг ашиглан бараа бүтээгдэхүүнээ сурталчлах боломжтой болох аж.