Зургадугаар сард Засгийн газрын Иргэд, олон нийттэй харилцах 11-11 төвд 11 эрүүл мэндийн байгууллагат ирсэн 144 өргөдөл, гомдлыг шууд хүлээн авч ,шуурхай шийдвэрлэн ажилласан.
Хамгийн их гомдол авсан байгууллага УНТЭ нийт өргөдлийн 27.6 хувийг эзэлж байна.
Удаалан УХТЭ 13.8 хувь
ЭМХТ-13.8 хувь
ХСҮТ-10.3 хувь
ЭХЭМҮТ-9.2 хувь
УГТЭ-8.0 хувь
Хөсүт-6.9 хувь
Бусад-10.3 хувь
Иргэдийн өргөдөл гомдлыг Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл гомдлыг шийдвэрлэх тухай хуулийн 16-р зүйлд заасны дагуу өргөдөл гомдлыг хүлээн авснаас хойш 30 хоногт багтаан шийдвэрлэдэг. Мөн саналын шинжтэй өргөдлийн хариуг 90 хоногт багтаан шийдвэрлэхээр зохицуулсан байдаг.
Шийдвэрлэсэн Өргөдөл гомдлыг агуулгаар нь хархад:
- Эмчилгээ үйлчилгээтэй холбоотой-42.7 хувь
- Эмнэлэгт цаг авахтай холбоотой-37.9 хувь
- Эмч, ажилчдын харилцаатай холбоотой-12.6 хувь
- Бусад-6.8 хувь байна.